REGULAMIN KONKURSU NA NAJCIEKAWSZY WITACZ PRZYDROŻNY W 2019 ROKU
MIEJSCE ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: Otowice „ Na Polanie”
ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU: 24 sierpnia 2019 r.
ORGANIZATOR:
1.Organizatorem konkursu jest Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska
2.Konkursem objęte są sołectwa z terenu Gminy Dąbrowa Chełmińska
CEL KONKURSU
1. Celem konkursu jest zachowanie tradycji budowania w wioskach słomianych scenografii przy drogach publicznych i na skwerach.
2. Celem jest aktywizacja mieszkańców we wspólnej pracy i kreowaniu wizerunku swojej miejscowości.
3. Rozpropagowanie informacji o imprezie plenerowej pn. Śladami tradycji kulturowych, kulinarnych i historycznych obszaru LGD Zakole Dolnej Wisły w Otowicach, gm. Dąbrowa Chełmińska
WARUNKI UCZESTNICTWA
1.Uczestnicy konkursu dokonując zgłoszenia do Konkursu akceptują jego regulamin oraz zobowiązują się uszanować wszelkie postanowienia Komisji Konkursowej.
2. Na jedno sołectwo przypada tylko jeden witacz do oceny (bez względu na to ile witaczy wykona dane sołectwo).
3.Na ‘witaczu’ należy zamieścić widoczną informację o nazwie, dacie, godzinie i miejscu imprezy plenerowej (Śladami Tradycji…, 24.08.2019 r. , godz. 14.00, Otowice „Na Polanie”. 4.‘Witacz’ powinny zostać ustawione w widocznym, bezpiecznym miejscu i nieutrudniającym ruchu pojazdów.
KRYTERIA OCENY
1. Promocja witacza- umieszczenie witacza na portalu społecznościowym bądź na stronie internetowej sołectwa ( punktacja 0-5)
2. Kreatywność i oryginalność projektu ( punktacja 0-5)
3. Wykorzystane materiały ( punktacja 0-5)
4. Estetyka wykonania ( punktacja 0-5)
NAGRODA
1. Nagrody za zajęcie I, II,III miejsca .
2. Organizator zastrzega sobie możliwość zwiększenia puli nagród.
KOMISJA KONKURSOWA
1. Przedstawiciele z sołectw, którzy zostaną zgłoszeni na formularzu zgłoszeniowym witacza do dnia 1 sierpnia 2019 roku.
2. Osoby pracujące w komisji nie mogą głosować na swoje sołectwo.
TERMINY
1. Zgłoszenie do udziału w Konkursie: W konkursie wezmą udział sołectwa, które zgłoszą chęć wzięcia udziału w Konkursie poprzez przesłany do Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej formularz zgłoszeniowy do dnia 1 sierpnia 2019 r. Wypełniając formularz zgłaszający wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu. 2.Witacze powinny być przygotowane do oceny do dnia 12 sierpnia 2019 roku do godziny 8.00.
3. Terminy pracy komisji konkursowej 12 sierpnia 2019 roku.
4. Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w dniu 24 sierpnia 2019 roku podczas imprezy plenerowej pn. Śladami tradycji kulturowych, kulinarnych i historycznych obszaru LGD Zakole Dolnej Wisły .
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. O ewentualnych zmianach organizacyjno-regulaminowych uczestnicy zostaną powiadomieni oddzielnym pismem.
2. Sprawy nie objęte regulaminem rozstrzyga organizator.
formularz zgłoszeniowy
|